Vragen

U kunt uitsluitend telefonisch een afspraak wijzigen c.q. annuleren. Zie onder het kopje openingstijden de telefonische bereikbaarheid.

Wij wijzen u erop dat afspraken die niet worden nagekomen of niet 24 uur van te voren zijn afgezegd, in rekening zullen worden gebracht. Dit in verband met gereserveerde stoeltijd.

Helaas komt het regelmatig voor dat afspraken worden vergeten. Wij wijzen u erop dat afspraken die niet worden nagekomen of niet 24 uur van te voren zijn afgezegd, in rekening zullen worden gebracht. Dit in verband met gereserveerde stoeltijd.

Klachten en problemen in de mond zijn veelal niet prettig. Men is geneigd te schrikken als er iets gebeurt met tanden en kiezen. Echter, niet alle klachten en problemen zijn ook daadwerkelijk spoedgevallen.
Bij spoedgevallen gaat het in principe om klachten waarvan de behandeling redelijkerwijs niet tot de volgende dag of tot na het weekend uitgesteld kan worden. Onze vaste patiënten kunnen op gezette tijden in de praktijk terecht met (spoedeisende) pijnklachten.

Bij spoedgevallen ’s avonds, in de weekenden en op feestdagen, kunt u bellen naar het spoednummer van Dental 365, telefoon 085 105 0750
Onder spoeddienst vindt u nog meer belangrijke details. 

Op deze website staat een groot aantal pijnklachten. Hier kunt u lezen welke klachten bij welke problemen horen.

Onze actuele openingstijden vindt u hier.

Bedragen onder de € 175,- dienen contant of per pinbetaling aan de receptie te worden voldaan. Ook kunnen de hogere bedragen contant worden voldaan of per pin. U ontvangt dan direct een bewijs van betaling. Niet betaalde nota’s worden bij u in rekening gebracht door ons Factorings bureau Infomedics. U ontvangt dan een gespecificeerde rekening voor het ‘niet verzekerde’ gedeelte van uw behandeling (via ‘uw nota’ ).  

Indien u in vier of minder termijnen wenst te betalen, kunt u dit online zelf regelen bij Infomedics. Boven de vier termijnen, tot maximaal acht termijnen, dient u zelf telefonisch contact op te nemen met Infomedics. U ontvangt dan een brief ter bevestiging van de afgesproken termijnen. Bij elke termijn zal € 5,00 extra in rekening worden gebracht i.v.m. de administratiekosten.

Bij uitgebreide behandelingen wordt een behandelovereenkomst en een gespecificeerde begroting in tweevoud opgesteld. Zodra u akkoord gaat met het behandelplan en u de kopie ondertekend aan ons heeft teruggestuurd, kunnen we aan de behandeling beginnen. U kunt, bij begrotingen verstuurd per email, het akkoord geven door op de e-mail te antwoorden.

Bij inschrijving moet u zich kunnen legitimeren met een identiteitsbewijs en een geldige pas tonen van een zorgverzekeraar. Deze zal worden gecontroleerd, rechtstreeks via het internet. Vervolgens verrichten wij bij u altijd een algemeen tandheelkundig onderzoek. Dit onderzoek bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Medische anamnese
  • Tandheelkundige anamnese
  • Röntgenonderzoek
  • Mondonderzoek

U kunt meer over deze onderdelen lezen op de pagina Inschrijven.

De meest recente techniekkosten van het laboratorium Dimitri van Hezik Tandtechniek en Nela Ramirez tandprothetiek (welke gevestigd zijn aan de Paletsingel 112, te Zoetermeer) vindt u op de volgende websites:

nr-tandprothetiek.nl dvhtandtechniek.nl